پس امروز فقط چند دقیقه وقت بگذارید و برای شخص دیگری مهربانی کنید. این می تواند چیزی کوچک، یا شروع چیزی بزرگ باشد. از آنها بخواهید که آن را پیش پرداخت کنند. لبخندی بر لب کسی بیاور

نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا یک لیست بسیار ناقص وجود دارد، فقط برای اینکه شما را به فکر وادار کند - مطمئن هستم که اگر در مورد آن فکر کنید می توانید هزاران نفر دیگر را ارائه دهید.

·         لبخند بزنید و صمیمی باشید. گاهی اوقات یک چیز کوچک مانند این می تواند لبخند و احساس گرمی را در قلب دیگران ایجاد کند و روز او را کمی بهتر کند. آنها ممکن است همین کار را برای دیگران انجام دهند.

·         با یک موسسه خیریه تماس بگیرید تا داوطلب شوید. امروز لازم نیست به سوپ آشپزی بروید. فقط کافی است شماره را جستجو کنید، تماس بگیرید، و قراری برای داوطلب شدن در ماه آینده بگیرید. این می تواند هر خیریه ای باشد که دوست دارید. کار داوطلبانه یکی از شگفت انگیزترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.برگرداندن عکس های پاک شده گوشی

·         چیزی را که استفاده نمی کنید اهدا کنید. یا یک جعبه کامل از چیزها. آنها را در یک موسسه خیریه رها کنید - دیگران می توانند از درهم ریختگی شما به خوبی استفاده کنند.

·         کمک مالی کنید. راه های زیادی برای کمک به خیریه ها به صورت آنلاین یا در جامعه محلی شما وجود دارد. به جای خرید یک ابزار یا لباس جدید، آن پول را به روشی مثبت خرج کنید.

·         تغییر مسیر هدایا به جای اینکه مردم به شما هدایای تولد یا کریسمس بدهند، از آنها بخواهید هدایا یا پولی را به یک موسسه خیریه خاص اهدا کنند.آموزش بازیبه صورت تصویربه کودکان

·         برای کمک متوقف شوید. دفعه بعد که دیدید کسی با لاستیک پنچر کشیده شده است، یا به نحوی به کمک نیاز دارد، توقف کنید و بپرسید که چگونه می توانید کمک کنید. گاهی اوقات تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک فشار یا استفاده از تلفن همراه شماست.