شب بازی

تفریح ​​با دوستان در حین اقامت در خانه به همان اندازه که بیرون رفتن آسان است - و همچنین ارزان تر! یکی از کارهای مورد علاقه من برای انجام دادن با دوستان، میزبانی یک شب بازی است. من عاشق بازی های ویدیویی هستم، بنابراین شب های بازی من اغلب شامل چرخاندن کنترلر در جستجوی Bowser است. یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد میزبانی یک شب بازی ویدیویی این است که اگر برخی از افراد نتوانند آن را انجام دهند، می تواند مجازی باشد.روش ساده دانلود فیلم از تلگرام

همچنین می‌توانید شب بازی خود را با چند Pokemon Go بیرون ببرید! دوستان و گوشی های هوشمند خود را بگیرید و برای گرفتن بهترین پوکمون رقابت کنید یا پوکمون هایی را که با هم شکار کرده اید آموزش دهید. این مانند یک شکار لاشخور در یک بازی ویدیویی است!

شب های بازی بسیار فراتر از بازی های ویدیویی است. می‌توانید بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی، و حتی بازی‌های پارتی تصادفی انجام دهید (Pictionary همیشه بازی مهمانی مورد علاقه من بود – از یک تخته سفید غول‌پیکر استفاده کنید تا همه بتوانند ببینند که چه چیزی می‌کشید، آن را حتی بهتر می‌کند!).

تماشا

یک چیز عجیب در مورد بزرگ شدن در نزدیکی یک مکان خاص این است که شما معمولاً هیچ کاری را که گردشگران انجام می دهند انجام نمی دهید. من در شیکاگو بزرگ شدم و قبل از اینکه به بالای برج سیرز بروم (این برای من همیشه برج سیرز خواهد بود!) به مدت بیست سال در آنجا زندگی کردم و این کار را فقط به این دلیل انجام دادم که یکی از دوستانم از خارج از شهر بازدید می کرد.غذا های مقوی و چاق کننده برای کودکان زیر 4 سال

لازم نیست منتظر بمانید تا بازدیدکننده ای خارج از شهر داشته باشید تا سایت های نزدیک شهرتان را کاوش کند. بهترین دوستان خود را بگیرید و وانمود کنید که یک روز گردشگر هستید. همه چیزهای سرگرم کننده ای که شهر شما ارائه می دهد را ببینید!