شجره نامه خود را شروع کنید.

این راهنماهای آسان را در مورد نحوه استفاده از درخت خانواده هنگام شروع سفر خود به تاریخ خانواده خود دنبال کنید. کاوش در تاریخچه خود به شما کمک می کند تا با گذشته و خانواده خود ارتباط برقرار کنید.

اگر قبلاً به درخت خانواده متصل شده‌اید، برای یافتن تعداد بیشتری از اعضای خانواده خود، نکات ثبت را کاوش کنید.3 روش ساده دانلود ازاسپاتیفای

یک مهارت جدید بیاموزید.

از زمان برای توسعه مهارت های خود استفاده کنید. ممکن است چیزی بیاموزید که رزومه شما را تقویت کند یا سرگرمی را انتخاب کنید که همیشه می خواستید امتحان کنید.

تعطیلات رویایی خود را برنامه ریزی کنید.

در حالی که اکنون زمان سفر نیست، زمان بسیار خوبی برای شروع برنامه ریزی است. برای به دست آوردن ایده ها، آیا تا به حال به گردشگری میراث نگاه کرده اید؟

تصمیمات سال نو خود را دوباره مرور کنید.

از آغاز سال 2020 اتفاقات زیادی افتاده است. اگر تصمیمات سال نو شما گرد و غبار را در گوشه ای جمع می کند، انگیزه خود را دوباره فعال کنید و روی آن اهداف کار کنید. بهترین سن فرستادن کودک به کلاس  زبان

 ورزش را در خانه شروع کنید.

چه به دنبال جایگزینی برای ورزشگاه خود باشید و چه از ابتدا شروع کنید، ایجاد یک برنامه ورزشی به شما کمک می کند سالم و مثبت بمانید.

راهی برای خدمت پیدا کنید.

به دنبال راه هایی برای کمک به افراد اطراف خود باشید. شما ممکن است مواد غذایی را برای فردی در معرض خطر (سالمندان یا بزرگسالانی که شرایط سلامتی دارند) بیاورید یا به شخصی در راه اندازی دفتر خانه کمک کنید. فقط ایمن بمانید و اگر شما یا آنها احساس خوبی ندارید از دیگران دوری کنید.

یک رزومه اصلی ایجاد کنید.

رزومه اصلی می تواند ابزاری ارزشمند برای در دست داشتن باشد. اساساً، این یک سوابق کامل از مهارت‌ها و تجربه‌های قابل فروش شماست، منبعی برای کمک به شما در ایجاد رزومه‌های هدفمند زمانی که آماده درخواست برای یک شغل خاص هستید.